Onsdag 24/9

Hejsan alla små barn. Idag har det inte hänt så mycket. Men i söndags var riktigt nice.

Det var soligt, jag gick runt i shorts och chillade. Hela dagen var som en enda stor picnic här på skolan. T.ex. så lagade jag och Kalle mat tillsammans och satte oss ute vid en ek på andra sidan vårt lilla Hult, och åt vår middag. Det droppade in massa annat folk och vi blev sittandes i solen kanske en timma.

Idag var också soligt, men jag har inte gjort lika mycket idag. Jag försökte låna lite förlängningssladd av vaktmästaren, men tamefan om det gick... (jag hittade ingen). Sen spelade jag lite S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky också, och det var mysigt. Sen storstädade vi, och då hittade Jonatan en liten burk i vårt kylskåp som såg ut såhär:



Den är väl fin?

In other news, så har jag och Kalle börjat arbeta på vårt andra album. The Prime Directive is back in business! Här är en demo från en av våra låtar. Den är inte klar än, och måste mixas, och sång ska spelas in. Men vafan, här är en demo iaf, på The Prime Directives' PUMA MAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0